» TISDAG

Idag var jag hemma från jobbet, otrolig huvudvärk.. Men det kan ju bero på att jag inte sover tillräckligt -.-
Blev iaf bättre framåt eftermiddagen då jag tog bussen in till kalmar och hälsade på farmor :)

Nu ska jag väl snart lägga mig, får INTE vända på dygnet nejnejnej. Är ledig fram till söndag nu iaf :) skönt.

Förresten! Ska tatuera mig snart, vad tycker ni man ska göra för något? NEED ADVICE!


Tycker denna är riktigt fin, men ska förändra den lite =) Vill ha den på skulderbladet, enkelt är snyggast där tycker jag :) Vill göra någon på vaden med, men det får bli en mer avancerad senare i vinter :)
NÅ VAD TYCKER NI?

Kommentarer
Postat av: filippalina.blogg.se

Vad fin! :)

2011-05-09 @ 07:54:47
URL: http://filippalina.blogg.se/
Postat av: anonym

du vet jag rekomenderar på skulderbladet för det gör skit ont om du gör den på benet fin blogg:)

2012-01-16 @ 22:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0